اولین روز خدمت به اسلام در غیبت امام خمینی (ره)
ای داد برمن، خدایا این نعمت عظیمت از دستمان برفت و قدرشان را ندانستیم.
خدایا پیرجماران برای بی توجهی های ما،نفاق ها و تفرقه های ما ، پشت گوش انداختن نصایحش، ناشکری ها،ناسپاسی های ما در راه خدا و غفلت ها و سستی هایمان...خون گریید . و اکنون او به ملکوت اعلی پیوسته و ما همچنان زنده ایم.ولی خدایا انقدر به لطف و کرم تو این بنده ی صالحت ،این نایب برحق امام زمان (ع)برایمان ذخیره و سرمایه باقی گذاشته است که اگر همت کنیم و اگر تقوا پیشه کنیم، اگر هوشیار باشیم،اگر وفاداری در راه خدا و ولایت نشان دهیم اینطور نیست که در این راه بازبمانیم .
اگر خمینی نیست خدای او هست.
-حال بیشتر میفهمیم طعم انتظار امام زمان(عج)یعنی چه؟یا امام زمان ،این سرباز کوچکت را که آرزویش این است که لیاقت و صلاحیت سربازی تورا داشته باشد ،یاری کن...
-از امروز نیت من،تلاش من،همت من در خدمتگزاری به این عزیز می بایستی مضاعف گردد.زیرا که دیگر پیرجماران نداریم.
-خدایا برتقوایم،اخلاصم،استقامتم در راهت بیفزا تا با به زنجیر کشیدن نفس اماره با روحیه ی بسیجی به امت اسلامی و حکومت اسلامی و مملکت اسلامی و انقلاب اسلامی خدمت کنم...
منبع:کتاب در کمین گل سرخ(محسن مومنی)
نوجوانی شهید فاطمه کرجو...ما را در سایت نوجوانی شهید فاطمه کرجو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 145