یادداشت شهید صیاد در بعد از رحلت امام

خرید بک لینک

اولین روز خدمت به اسلام در غیبت امام خمینی (ره)

ای داد برمن، خدایا این نعمت عظیمت از دستمان برفت و قدرشان را ندانستیم.

خدایا پیرجماران برای بی توجهی های ما،نفاق ها و تفرقه های ما ، پشت گوش انداختن نصایحش، ناشکری ها،ناسپاسی های ما در راه خدا و غفلت ها و سستی هایمان...خون گریید . و اکنون او به ملکوت اعلی پیوسته و ما همچنان زنده ایم.ولی خدایا انقدر به لطف و کرم تو این بنده ی صالحت ،این نایب برحق امام زمان (ع)برایمان ذخیره و سرمایه باقی گذاشته است که اگر همت کنیم و اگر تقوا پیشه کنیم، اگر هوشیار باشیم،اگر وفاداری در راه خدا و ولایت نشان دهیم اینطور نیست که در این راه بازبمانیم .

اگر خمینی نیست خدای او هست.

-حال بیشتر میفهمیم طعم انتظار امام زمان(عج)یعنی چه؟یا امام زمان ،این سرباز کوچکت را که آرزویش این است که لیاقت و صلاحیت سربازی تورا داشته باشد ،یاری کن...

-از امروز نیت من،تلاش من،همت من در خدمتگزاری به این عزیز می بایستی مضاعف گردد.زیرا که دیگر پیرجماران نداریم.

-خدایا برتقوایم،اخلاصم،استقامتم در راهت بیفزا تا با به زنجیر کشیدن نفس اماره با روحیه ی بسیجی به امت اسلامی و حکومت اسلامی و مملکت اسلامی و انقلاب اسلامی خدمت کنم...

منبع:کتاب در کمین گل سرخ(محسن مومنی)

نوجوانی شهید فاطمه کرجو...

ما را در سایت نوجوانی شهید فاطمه کرجو دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 145 تاريخ: پنجشنبه 16 خرداد 1398 ساعت: 0:28

صفحه بندی